Exploration #7

World of color
Collect paint chips from a paint or hardware store. Find colors you respond to in the world. Attempt to match them using the chips. (you can also match the colors using a portable paint set.) make notes of where you saw the colors.

Bij exploration #7 heb me een week gefocust op kleuren. Ik heb kleurenstalen verzameld bij de bouwmarkt en die ben ik in de loop van de week gaan koppelen aan producten. Hierbij heb ik onderscheid gemaakt in vier categorieën. Wat hangt er in mijn kledingkast, welke verzorgingsproducten gebruik ik, welke kleuren zijn er in mijn kamer te ontdekken en tot slotte hoe kleurrijk is de inhoud van mijn schooltas.

image

Mijn kledingkast:
Scarf, sweater and coat

Verzorgingsproducten:
Mouthwater, shampoo and lipstick

kamer:
Carpet, nightstand and couch

Schooltas:
Notebook, breadbox and pen

Reflectie:
Ik vond het leuk deze week aan de slag te gaan met kleuren. De gehele week vielen kleuren steeds meer op z’n plek. Ik merkte dat ik er onbewust voortdurend mee bezig was en uiteindelijk alle kleurenstalen gekoppeld had aan een product. Hierin ontdekte ik achteraf een lijn in en heb ik de kleuren kunnen verdelen in vier categorieën.

Geef een reactie

